Prvotni je pokušaj kurikularne reforme, pod vodstvom Borisa Jokića, imao i dobre i loše strane. U njemu je nesumnjivo bilo progresivnih i vrijednih elemenata, a hvalevrijedno je bilo i to što ga se uvelike stvaralo odozdo prema gore, te što su u njemu sudjelovale na stotine učitelj(ic)a i profesor(ic)a. No dotični se kurikulum itekako moglo i kritizirati - npr. on je zapravo bio i previše popustljiv prema konzervativnoj strani, bio je nedovoljno kritičan prema nacionalističkoj mitologiji, bio je uglavnom potpuno nekritičan prema trenutnom ekonomskom sistemu (npr. uz mnogo apologije o "poduzetnicima", a bez vidljivosti za radnu većinu u društvu), a dodatno je i legitimirao vjeronauk kao dio školskog programa iako nominalno živimo u sekularnoj državi.
No ono što bi trebalo doći kao druga verzija kurikularne reforme, unatoč svim manama prve verzije, daleko je gore. Dok se u svojoj prvotnoj varijanti u kurikulumu pokušavao naći neki srednji put između progresivnih ideja i konzervativizma - koliko god i te ustupke nazadnjaštvu treba kritizirati - u novoj HDZ-ovoj varijanti, nikakvim ustupcima više nema mjesta. Kurikularna reforma koja se planira, a što je jasno po sastavu onih koji će njome rukovoditi, ide isključivo u konzervativno-fundamentalističkom i ekstremističkom smjeru. Ne želimo li da nam djeca uskoro uče da je svijet stvoren prije 6000 godina, da evolucija ne postoji i da je jedini smisao povijesti bilo stvaranje neovisne hrvatske države (iako je ona, paradoksalno, danas sve samo ne neovisna) pod vodstvom HDZ-a - vrijeme je da se trgnemo.
Radnička fronta podržava prosvjede protiv nove kurikularne reforme, poziva sve da se na njih odazovu i da se zajedno izborimo za moderno i emancipatorno obrazovanje umjesto za povratak u srednji vijek, neznanje i mržnju!