Radnička fronta je projicirala poruke na zgradu predsjednika nadzornog odbora Adris Grupe, tajkuna Ante Vlahovića, koja je izazvala brojne reakcije i veliku pažnju u javnosti. U RF-u smatraju da navedena zgrada, u kombinaciji s biografijom vlasnika, šalje poruku izdizanja i odvajanja u odnosu na ostatak društva. Naime, Vlahović je sudjelovao u privatizaciji Tvornice duhana Rovinj, a u vrhu uprave je bio i pri likvidaciji Tvornice duhana Zagreb.
Ova kuća je zbog svoga pročelja, na kojem su izostali prozori orijentirani prema ulici, od mnogih promatrana kao antagonizacija „običnih ljudi“.
U akciji je sudjelovao i gradski zastupnik RF-a David Bilić, inače potpredsjednik Mjesnog odbora Cvjetni trg na čijem prostoru se nalazi ova građevina. Vijeće ovog mjesnog odbora je u veljači na prijedlog Bilića jednoglasno donijelo stav po pitanju ove zgrade u kojem osuđuje praksu izdvajanja od ostalih i apelira na uzimanje društvene dinamike u obzir pri razmatranju novih arhitektonskih rješenja.
Radnička fronta smatra da ovo rješenje pokazuje kako se u Zagrebu i Hrvatskoj tretiraju bogataši, kojima je sve dozvoljeno, dok će brojni stanovnici centra Zagreba morati paziti na brojne detalje na svojim pročeljima i krovovima pri obnovi od potresa. Čak i pri samoj zamjeni prozora, koji izostaju na ovoj vili, stanovnici Centra ne smiju koristiti PVC stolariju umjesto drvene, a i brojni dimnjaci moraju biti obnovljeni u izvornom stanju, neovisno od korištenja istih.
Uz gradnju ovakvih vila, podsjećaju, također imamo i trend apartmanizacije Centra, kao i iseljavanja stanovništva, koje bi se moglo dodatno povećati nakon velikih troškova obnove i straha od ponavljanja razaranja kakva su viđena nedavno, kao i u ožujku. U kombinaciji s dnevnim iznajmljivanjem, koje je isplativije iznajmljivačima od dugoročnog, ovo bi moglo dovesti do gentrifikacije Centra, upozoravaju.
Cjeloviti stav Vijeća Mjesnog odbora Cvjetni trg:
„Vijeće Mjesnog odbora Cvjetni trg smatra da izgled pročelja u Preradovićevoj 11 nije samo pitanje estetike već i društvenih odnosa koje njeno pročelje simbolizira.
Odsustvo prozora i orijentacija građevine na dvorišni prostor sami po sebi možda i nisu problematični iz usko stručne perspektive kao arhitektonsko rješenje, ali, imajući na umu privatizacijsku priču Tvornice duhana Zagreb, koju je predvodio vlasnik građevine, ne mogu nego slati poruku postavljanja dijela populacije iznad ostatka stanovništva, odnosno odvajanja od istog.
Apeliramo na to da se ubuduće u razmatranja novih rješenja u gradskom prostoru ne ubraja samo izgled pročelja ili čitave građevine, nego i kontekst od kojega se ne može pobjeći, odnosno njegove različite aspekte. U njih, uz povijesni i prostorni, ubrajamo i društvene odnose čija se dinamika ogleda u svakom aspektu društva pa tako i onom koji se odnosi na prostor."