"Podsjetit ću na nešto što sam izrekao s ove govornice kada smo prije dvije sjednice kada smo donosili akcijski plan o smanjenju emisija CO2 u Gradu Zagrebu." - izjavio je rotacijski zastupnik Radničke fronte Zlatko Nikolić.
"U tom dokumentu je navedeno da je u sektoru prometa gotovo 96% emisije ugljičnog dioksida došlo iz upotrebe osobnih i komercijalnih vozila. Ostatak dolazi iz javnog gradskog prijevoza. Grad Zagreb ima preko 400 000 vozila na gotovo 800 000 stanovnika. I umjesto da Grad Zagreb smanjuje potrebu za osobnim vozilima, mi upravo ovom studijom zapravo radimo na otvaranju novih garaža u centru Grada što ujedno znači i da ćemo nastaviti raditi na tome da radno jutro grad punimo automobilima ljudi koji idu na posao.
Ključna riječ iz ove studije je destimulacija. Destimulacija vozačima da automobilima dolaze u centar grada. A gradnja novih garaža 'na obodima donjeg grada' to sigurno nije.
Odgovor na to bi bio u potpunosti besplatan javni prijevoz, širenje tramvajske mreže, gušći intenzitet javnog prometa. Kapitalna ulaganja u prigradsku željezničku mrežu i što veće širenje pješačke zone kako bi se automobili izbacili iz centra grada. Biciklističke zone, no ne na dosadašnji način da se time oduzima prostor pješacima, nego nauštrb parkirnih mjesta. Forsirati biciklizam znači i oduzimati trake automobilskom prometu. Ljudima mora postati isplativo, dostupno, jeftino i lako dolaziti u grad bez automobila."