Autor: Hrvoje Štefan

Ventilacijski  sustavi se raspadaju i izazivaju prometne nesreće u tunelu Učka, izgrađenog i u potpunosti, dakle bez kredita, isfinanciranog samodoprinosom u Jugi a već 23 godine pod koncesijom Bina Istre u većinskom vlasništvu francuske kompanije Bouygues, kompanije kojoj država na temelju koncesijskog ugovora u prosjeku godišnje isplaćuje oko 120 milona kuna i isplatiti će do 2027. godine ukupno oko 3.5 miljarde kuna, a da je Istarski ipsilon i dalje tek dvotračna brza i opasna cesta, gdje prolazak kroz tunel Učka u kojem se vidljivo ništa ne ulaže plaća 30 kuna za osobno vozilo. Bina Istra oslobođena je plaćanja PDV-a što znači da sav prihod od visoke cestarine i tunelarine ide njima, a ne da je cestarina i tunelarina visoka zbog PDV-a. Tijekom 2017. godine Ipsilonom je prošlo skoro 10 miliona vozila.

Generalni direktor Bina-Istre Dario Silić ističe:

"Bina-Istra, koncesionar Istarskog ipsilona, krajem studenog je dovršila certifikacijski postupak prema međunarodnoj normi "Road Traffic Safety Menagement System". Taj je certifikat rezerviran za vodeće tvrtke u sektoru prometa, a prvi je put dodijeljen na području regije Adria, a time i u Hrvatskoj.

Auditorska kuća Det Norske Veritas dodijelila je ovaj certifikat Upravi Bina-Istre, čime je okončan zahtjevan proces usklađivanja aktivnosti društva s međunarodnom normom za sigurno upravljanje cestovnim prometom."

Dakle, reklamiraju kako su dobili certifikat kojeg dobijaju vodeće tvrtke u sektoru prometa koje udovoljavaju zahtjevnim normama za sigurno upravljanje cestovnim prometom!

 

http://nasabujstina.com/vijesti_info/nevjerojatna-prometna-nesreca-u-tunelu-ucka/4192

Pošteno je priznati da ova stranica koristi cookies/kolačiće.
Podatke koji se prikupe na taj način ne dilamo dalje. Pogotovo ne Googleu.
Za analizu statistike posjeta, kao i za sve drugo, koristimo open source.
OK?